Overzicht sparen/investeringen JANUARI 2021

Inleiding:

elke maand probeer ik wat geld op zij te zetten om eventuele tegenvallers nu en in de toekomst op te vangen , ook wil ik minder afhankelijk zijn van het ene inkomen dat ik krijg van mijn werkgever,

hiervoor zet ik een deel op spaarrekeningen (tegenvallers/onvoorziene uitgeven en projecten aan het huis in de directe toekomst

voor de lange termijn zet ik geld opzij via een beleggingsfonds en via zelf gekozen ETF “aandelen”

ook heb ik via verschillende crowdfunding platformen verschillen de projecten lopen die me op termijn een extra zakcentje zouden moeten opleveren.

Wat heb ik deze maand met mijn geld gekocht/gespaard?

Deze maand heb ik het volgende met mijn geld gedaan:

  • Eerst en vooral is er geld naar de spaarrekening gegaan

  • in totaal is er 95 euro naar de spaarrekeningen gegaan deze maand en dit brengt het totaal op de spaarrekeningen op 24105 euro

  • op mozzeno heb ik 400 euro bijgelegd en brengt het totaal op dit platform op 16200

  • bij lendahand is er in totaal 300 euro bijgelegd verdeeld over 3 projecten totaal op dit platform komt op 2200 euro

  • op het platform winwinner heb ik deze maand geen project gesteund

  • ook heb ik de fondsen en aandelen die ik heb geen extra geld geïnvesteerd

in totaal heb ik dus 795 euro gespaard/belegd

een volledig overzicht van waar ik geld in gespaard/belegd heb kan je hier vinden,

een overzicht wat deze projecten me hebben uitbetaald aan rente/dividend kan je hier vinden

ook heb ik deze maand extra afgelost op de hypotheek van 1240 euro

Wat wil ik volgende maand doen?

Voor de maand februari zou ik graag terug geld investeren via mozzeno en via lendahand graag voor zo’n 500/600 euro..

disclaimer:

alles wat ik hierboven vermeld heb is een persoonlijke mening over de zaken dit is zeker geen beleggingsadvies. Rendementen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Beleggen in bovengenoemde projecten hebben een bepaald risico en je kan je volledige inleg verliezen

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021