overzicht en vooruitblik passief inkomen 2020-2021

huidige stand van zaken in 2020

dit jaar heb ik aan passief inkomen een bedrag van 677.13 euro verzameld meer dan het vooropgestelde doel en daar ben ik toch positief van verast eigenlijk. ook al komt momenteel het passief inkomen vooral van 1 bron namelijk mozzeno (+/-50%) toch is deze door extra in te leggen en rente op rente effect toch al mooi gegroeid in januari was er ongeveer 17.5 euro rente waar dit in dec al meer dan 37.00 euro is 

Vooruitblik voor het jaar 2021

in het komende jaar wil ik de ambitie toch een beetje naar boven bijstellen en wil ik gemiddeld 60 euro per maand aan passief inkomen behalen (een mooi jaardoel van 720 euro),dat is een kleine 50 euro meer dan dit jaar deze wil ik behalen door dat ik vorig jaar veel extra projecten gesteund heb die dit jaar zouden moeten beginnen met terug betalen van kapitaal en vooral intrest. zo ben ik ook actief geworden bij winwiner , lendahand en heb ik voor de eerste keer een etf gekocht en aandelen via het werk...

vorig doel 2020

het doel voor dit jaar 2020 was om in totaal 240 euro (+/-20 per maand) aan passief inkomen te komen met 677.13 euro als eindtotaal had ik vroeg dit jaar door dat ik mijn doel wel erg laag gesteld had en dit hoop ik met mijn nieuw doel toch te hebben voorkomen.

doel voor 2021

ik hoop dit jaar 720 euro aan passief inkomen te verkrijgen en zo stillaan naar een nog betere financiĆ«le mix van inkomen te verkrijgen al is de weg nog lang....

overzicht passief inkomen :

hoe gaat het met mijn passief inkomen ? Ben ik op de goede weg?

dit kan je terug vinden op de passief inkomen pagina.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

9de extra aflossing dit jaar !