Energie verbruik november 2020

Inleiding:

  • in mijn huis is er aardgas aanwezig die gebruikt wordt voor het verwarmen van water,

  • de energiemeter die in mijn woning aanwezig is heeft enkel een dagteller

  • het water verbruik is langs de lage kant omdat ik een deel met regen water heb (geen meter aanwezig)

  • de verwarming van de woning gebeurt via een kachel op pellets en hout.(niet in het overzicht)

  • In onze gemeente werken we met een afvalcontainer waarvan het afval per kg berekent wordt deze neem ik ook op in dit overzicht.

Wat heb ik deze maand verbruikt?

Er is ondertussen weer een maand gepasseerd en dus heb ik eens de energie standen op geschreven. Dit zijn de resultaten:

  • Elektrisch verbruik (kw) = 55,0 (vorige maand was dit : 50,2)

  • gasverbruik(m³) = 6.1 (vorige maand was dit 6.4)

  • waterverbruik (m³) = 0.2 (vorige maand was dit 0.1)

  • afvalcontainer (kg) = 7.5 (vorige maand was dit 7,5)

Speciale gebeurtenissen deze maand?

Verbruik is wat gestegen maar dit komt omdat het vroeger donker wordt en later klaar is vandaar verbruik ik meer stroom, ook staat de pelletkachel aan die ook een beetje stroom verbruikt.

hoe evolueert mijn verbruik?

een volledig overzicht van de afgelopen maanden kan je hiervinden

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021