herfinanciering : stand van zaken

blijkbaar gaat het de bank niet meer lukken om dit voor het einde van de maand in orde te brengen
hierdoor zal de maandelijkse aflossing ietje zaken omdat ik minder moet herfinancieren ,

ook heeft de bank geprobeerd mij een nieuwe schuldsaldo te verkopen ,de premie per maand zou wel lager zijn dan de huidige , maar dan dien ik de huidige schuldsaldo af te kopen en dit alleen al kost meer dan de huidige verder te betalen

de huidige schuldsaldo is afgesloten bij cardif (onderdeel van bnp) en het nieuwe voorstel van de bank komt van ag insurance (ook onderdeel van bnp) en volgens mijn bemiddelingspersoon mocht de bank zelf geen ander voorstel doen ...

afkopen : 1.886,37 + de nieuwe premie per jaar van de nieuwe schuldsaldo verzekering (109 p/j)

de oude schuldsaldo verder betalen 132.04 dit nog 13 jaar = 1716.52

de oude verder betalen is dus de boodschap

ik hoop dat het dossier nog voor nieuwjaar is afgehandeld ,zo kan ik het nieuwe jaar in met een "nieuwe" hypotheek

verdere update's volgen nog 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021