1 november - stand van zaken

hieronder nog eens een saai stukje over cijfertjes

zoals je in mijn vorig bericht al kan lezen had ik een aanvraag gedaan voor een extra aflossing
en deze is goedgekeurd

de aflossing bedroeg 950 euro , hierbij zijn nog 12.56 euro kosten bijgekomen
hierdoor zakt het nieuwe maandbedrag naar 441.02 dit is dus 5.36 per maand minder
en als ik kijk naar december 2013 (net voor ik begonnen ben met extra aflossingen ) is het bedrag toch al met 26.79 euro gedaald dit vind ik persoonlijk al heel veel hierdoor zijn ook de rente lasten die ik moet betalen over de leningen gedaald dit in totaal 2539,39 wat toch een mooi bedrag is

samen met de gewone aflossing van deze maand (van 176.26 +rente) is de totale schuld onder de 78000 euro gedaald die bedraagt namelijk 77924.41 dit wil dus zeggen dat ik al meer dan 10000 euro heb afbetaald waarvan 4800 euro extra aflossingen

ik denk dat dit de laatste aflossing was dit jaar ,maar op nog geen jaar tijd heb ik toch al mooie resultaten geboekt vind ik

een update en stand van zaken  vind je bij mijn hypotheek

door de extra aflossing had ik besloten om in oktober niets op de spaarrekeningen te zetten , de aflossing levert namelijk meer op

toch zijn er door 2 onderzoek site's  geld op mijn spaarrekening gezet in totaal toch een 15 tal euro

een update vind en huidige stand van zaken vind je bij spaarstanden

in dec/ jan verwacht ik een grote kostenpost , de muren in mijn huis zullen bepleisterd worden en dit gaat toch wat geld kosten dus de eindelaarspremie zal van pas komen ....

tot daar een stand van zaken voor de maand november

ik wens iedereen nog een mooie dag geniet van het mooie weer

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021