passief inkomen oktober 2020

inleiding:

passief inkomen is het inkomen dat ik verkrijg die niets met het werk te maken heeft,

Wat ik hieronder versta is intrest op de (spaar-)rekeningen , 5€c cashback van de bank , ook bedragen die ik verdien met onderzoeken of met de rente over mijn crowdfunding projecten of via coöperatieve aandelen/projecten zitten hier in. Overuren, vakantiegeld of 13de maand tellen niet mee,

Wat is er deze maand binnen gekomen aan passief inkomen?

Hieronder een overzicht:


Benaming van project/oorsprong van inkomen

Bedrag

medirect rente

5.89

keytrade 5c actie   

0.80

keytrade rente

3.25

qassa onderzoek

0.25

look&fin

0.87

panal onderzoeken

5.00

look&fin

1.05

mozzeno

31.98



totaal:

49.09


het totaal van het passief inkomen bedraagt deze maand:49.09

vorige maand was dit: 81.04

vorig jaar om de zelfde periode was dit: geen gegevens over deze periode.

Zijn er deze maand dingen gebeurt die invloed hebben op het passief inkomen ?

  • Deze maand heb ik via het werk aandelen van het bedrijf gekocht voor een totale waarde van 465.00 (10 aandelen)
  • ik heb 1 aandeel in eoly (250 euro)gekocht.
  • er is 1015 euro in een coöperatief project en een 350 euro in lenderhand gestoken
  • er is 600 ingelegd op mozzeno die op termijn bijdragen aan een hoger passief inkomen.

dit zijn de belangrijkste nieuwigheden 

Vragen of onduidelijkheden over mijn passief inkomen , laat dit gerust achter in de reacties hieronder?

(vanaf nu wil ik deze maandelijks posten, dus zijn opmerkingen altijd welkom)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021