eindafrekeningen 2020

zoals verwacht heb ik deze week de papieren gekregen om de water-, elektriciteit- en gasstanden door te geven , tot mijn grote verbazing heb ik de eindafrekeningen van deze allemaal ontvangen.

gelukkig lag het wel in de lijn met wat ik verwacht heb ik krijg ik ook dit jaar geld terug

voor gas en elek is dit iets meer dan 327 euro dat ik terug krijg  voor volgend jaar heb ik het voorschot terug op 55 euro gezet (zelfde al dit jaar en het jaar ervoor) dat is meer of de 37 euro die ze me hadden voorgesteld , maar ik krijg liever terug of dat ik moet bijstorten en het bedrag van 55 euro ben ik ondertussen gewoon vandaar dit bedrag zo blijft voor de komende 12 maand.

ook de afrekening van het water viel mee hier krijg ik welgeteld 2.5 euro terug en ook hier heb ik het voorschot bedrag hetzelfde gehouden om niet voor verassingen te staan.

door dit te doen heb ik altijd een kleine meevaller op het einde van het jaar en kan ik gebruiken om te sparen of voor een extra aflossing begin volgend jaar...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021