hypotheekoverzicht juli 2021

 inleiding:

mijn hypotheek was oorspronkelijk 88000 

hier geef ik een overzicht wat er deze maand gebeurd in verband met de hypotheek en hoe deze traag maar zeker wordt afgelost.

de meeste maanden zal er enkel een verplichte aflossing te zien zijn , enkele keren per jaar probeer ik een extra aflossing te doen, zodat de maandelijkse kost verder zakt (was ooit 467.81 nu 326,61)

Wat is er deze maand gebeurt met de hypotheek?

deze maand is het bedrag van 326,61 van de rekening gegaan voor de hypotheek,

van dit bedrag is er 294,59 euro aan aflossing en 32,02 euro aan rente

de openstaande hypotheek was vorige maand 17982,88 deze maand bedraagt deze nog 17688,29

er is deze maand geen extra aflossing gedaan,

Wat verwacht ik volgende maand iets speciaals ?

Volgende maand heb ik niets speciaals voorzien voor de hypotheek , hier zal enkel de verplichte betaling van 326,61 euro (rente +aflossing ) gebeuren,

momenteel voorzie ik geen extra aflossingen meer dit jaar

de laatste extra aflossing was in de maand januari en deze was 1240 euro

Meer zien in verband met mijn hypotheek?

De volledige overzicht van mijn hypotheek aflossingen en de extra aflossing die ik gemaakt heb is hier te zien

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021