de hypotheek... er komt schot in de zaak

de hypotheek , het begint een lang verhaal te worden , maar het einde is in zicht..

Vandaag heb ik eindelijk de papieren gekregen voor de inkorting van de hypotheek , de looptijd zal met een 3tal jaar verkort worden en lopen tot april 2026 , het maandelijkse bedrag zal wel stijgen naar een goede 431.5 euro (juiste bedragen krijg ik maar na aanpassing van de aflostabellen..

ook is de 1300 euro aan extra aflossing die ik in mei al had gedaan eindelijk verwerkt , maar omdat deze maand het oud en niet het nieuw bedrag van de rekening is gegaan (aanpassing in looptijd gaat in op 1/6/2019) kan ik nog geen juiste update geven van hoeveel de hypotheek nu juist bedraagt.

ik heb vandaag de getekende papieren opgestuurd en ik hoop dat deze nog deze maand , ten laatste begin volgende maand volledig is aangepast zodat ik terug kan kijken wat ik nog extra wil gaan aflossen dit jaar.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021