van kwaad naar erger

Nu is niet alleen de extra aflossing niet verwerkt , maar is er deze maand ook geen aflossing afgegaan van de rekening , ik veronderstel dat ze het geld gebruikt hebben van de 650 euro die ik al op de rekening heb gestort, morgen neem ik contact op met de bank , dit kan niet door de beugel voor mij , vooral omdat mijn "vertrouwde" contact persoon mij ook niet wil/kan helpen

hopelijk is dit snel opgelost ...

Wat het sparen betreft hier heb ik beter nieuwe , hier is er deze maand 500 euro bijgekomen dit is goed

het feit dat de bank zo traag is met het bekijken van de klacht is een van de rede waarom ik zo snel mogelijk van de lening af wil ...

hopelijk deze week betere berichten

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021