overzicht oktober

vandaag heb ik eens alle pagina's bijgewerkt op deze blog

de belangrijkste voor mij is en blijft de hypotheek , maar ook voor jullie als bezoeker is dit de meest bezochte pagina van de site

de hypotheek komt in de buurt van de 72000 euro , volgende maand ga ik proberen om 1000 euro extra af te lossen , op voorwaarde dat deze maand niet teveel onvoorziene situaties tegen komt ..

ook bij de spaarrekeningen is er goed nieuws , ik heb ze weer een beetje kunnen aanvullen , nadat ze geplunderd waren voor werken in huis ...
er is ongeveer 280 euro bijgekomen (met dank aan de intresten , onderzoeken en meevallertjes)

crowdfunding

hierin kan ik enkel zeggen dat na een moeilijk begin , ze de bedragen nu mooi elke maand op de rekening zetten , ook een meevaller 

wat mijn energie standen betreft is er niet echt een schokkende ijzeging met de voorgaande maanden , alleen het pelletverbruik is gestegen aangezien dit de eerste maand was dat ik hier woonde en ze veel moest aanstaan , vooral begin oktober was het hier niet te warm

onderzoekjes 

deze maand het ik veel uitbetalingen kunnen aanvragen voor onderandere 

qassa 10 euro 
verschillende onderzoekpennels : 22.5
ook heb ik nog een ikea bon van 10 euro een een cheque van 10 euro ontvangen ...

dit zullen de laatste uitbetalingen zijn dit jaar 

maandag mag ik wel nog naar een onderzoek in gent ivm een nieuwe app , maar daar mag ik nog niets overzeggen , de beloning is hier een zalando bon van 20 euro (nieuwjaarscadeau voor mijn zusje ...) en er is eten en drinken voorzien , 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021