menu week 41

omdat mensen mij vroegen wat ik zoal eet hier een update van week 41

maandag

ik ben begonnen met een ontbijt ,corn flakes

tijdens mijn middagpauze heb rozijnenbrood gegeten en bruinbrood met de gratis kaas die ik nog had samen met een appeltje

als avondmaal heb ik de spruiten met aardappelen gemaakt met worst

dinsdag 

heb ik 's morgens corn flakes gegeten

onder de middag heb ik het laatste rozijnenbrood opgegeten en een appeltje

als avondmaal heb ik de overschot van de spruiten met aardappelen gegeten samen met groentenburgers

als tussendoortje heb ik nog appelmoes opgegeten die ik nog van zondag over had

woensdag

ook 's morgens heb ik corn flakes gegeten

onder de middag heb ik boterhammen met perensiroop gegeten samen met een appeltje

als avondmaal heb ik paste , met erwtjes en kippenburgers gegeten

donderdag

als ontbijt heb ik weer corn flakes gegeten

onder de middag boterhammen met perensiroop en natuurlijk mijn dagelijkse appel

als avondmaal heb ik een lasagne gegeten

voor vrijdag en zaterdag ga ik bij mijn moeder eten en zondag gaan we gaan eten ,kaarten gratis gekregen


Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021