extra aflossing - stand van zaken (juli 15)

de extra aflossing is een feit , alleen is deze nu volledig anders verlopen waar ik in begin gewoon moest doorgeven hoeveel ik wou aflossen ,dit ging dan op het einde van de maand van de rekening en de 1ste van de volgende maand ging het nieuwe bedrag eraf

nu kreeg ik op 30/06 een bericht om het bedrag van 2015.6 (2000 aflossing 15.6 wederbeleggingsvergoeding) bleek dat op de 1ste van deze maand het oude bedrag (432.51) van de rekening ging en ik heb ook geen nieuwe aflostabel gekregen , ik moet zeggen dat de dienstverlening er echt niet op vooruit gaat ...

vandaag heb ik nog steeds niets ontvangen geen antwoord op mijn email van gisteren en ook geen aflostabel , ik hoop dat ik deze morgen nog krijg ....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021