gemiste trein

vandaag heb ik mijne trein gemist , omdat deze op het laatste moment is afgeschaft , en omdat de volgende trein maar na 1 uur kwam heb ik beslist om zo'n 30 kilometer te fietsen naar mijn werk , hierdoor was ik maar 30 min te laat ipv meer dan een uur met de trein , ik hoop dat dit de eerste en meteen ook laatste keer is dat ze treinen afschaffen en dat dan op het laatste moment laten weten ....

deze avond reed de trein gelukkig normaal ..

gisteren heb ik ook eco cheques overgekocht
ze hebben een waarde van 250 en ik heb er 200 voor betaald inc, levering
ze hebben een geldigheid tot eind 2017 , dit is goed , ik ga ze gebruiken voor het aankopen van pellets , toch een mooie 20% korting ..

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021