aanvraag extra aflossing (juli 15)

gisteren heb ik een e-mail gestuurd naar de bank om een extra aflossing van 2000 euro aan te vragen

ik hoop zo snel mogelijk antwoord te krijgen , met deze aflossing verwacht ik dat het maandbedrag met zo'n 10 tot 11 euro lager zal liggen dan nu , wat het nieuwe maandbedrag rond de 422 euro zou brengen , maar de echte details kan ik maar geven als ik de goedkeuring en de nieuwe aflostabellen krijg

door de bespaarde maandelijkse kosten is dit bedrag hoger dan voorzien (1600) en daarmee ook het grootste bedrag dat ik vervroeg ga aflossen ...

deze week heb ik aan de gemeente een kleinere afvalcontainer gevraagd ene van 40l ipv 120l ik merk dat ik hem nu halfleeg buitenzet gewoon omdat hij som teveel stinkt en ook omdat ik hem niet in mijn thuis ofzo kan zetten doordat er een (te) hoge drempel zit bij de achterdeur en het zou te onhandig zijn om hem binnen te zetten als de afhaling moet gebeuren vandaar ...
de prijs per keer dat ik hem buiten zet gaat van 30 cent naar 15 cent hiermee bespaar ik toch zo'n 4 euro op jaarbasis zonder in te leveren aan comfort

nog deze week heb ik mijn bankkaart laten blokkeren ik ben deze namelijk kwijt (voor het eerst in mijn leven) nu heb ik de nieuwe code's ontvangen en wacht ik vol ongeduld op mijn nieuwe kaart


Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021