dalende trend gekeerd ?

er was weer veel te doen in de media over de rente op staatsobligatie's die aan het stijgen zijn , al komen ze daar wel wat laat mee aangezien ze al een 2 tal weken stegen ....

maar nu passen de banken de rentes voor een hypothecaire lening ook aan (naar boven) al gaat het maar om enkele tiende procent , mensen met een variabele rente voet zullen deze maand voor het eerst weer meer betalen dan vorige maand

ikzelf heb een lening met vaste rente voet en hoef er mij (gelukkig) niet druk over te maken

wel loop ik met het plan in mijn hoofd om de lening in te korten zodat ik minder rente moet betalen ,het maandbedrag zou ik dan terug instellen op 470 waar ik mee begonnen ben (om erna mijn extra aflossing te doen :))

deze week is de wijkagent komen vaststellen dat ik hier wel degelijk woon en morgen ga ik met dit document naar het stadhuis en hopelijk kunnen ze mijne pas al aanpassen ,normaal moet ik een week wachten tot maandag , maar je weet nooit dat het al kan ...


Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021