overzicht februari

de kortste maand van het jaar is zo goed als voorbij , dit was voor mij een redelijke drukke maand , vandaar dat er weinig post zijn verschenen , ook ben ik ziek geweest en dan valt er ook niet veel te doen

ik ben nu volop bezig met de voorbereidingen van mijn verhuis op 8 april

zo wordt de frigo dit ik vorig jaar gekocht heb geleverd
ook de internet aansluiting is geregeld , de meeste spullen staan al in het nieuwe huis enkel nog de grote stukken ,die worden met een verhuiswagen naar daar gebracht , die ik deze week ga vastleggen voor die datum

deze maand heb ik nog aan enkele onderzoeken meegedaan waar bij ik 35 euro en 3 cinema tickets heb gekregen
ook bij online onderzoeken heb ik 40 euro verdiend ,
bij mijn werk speel ik op de pronostiek zoals ze zeggen en ook daar heb ik extra 6.5 euro dus totdaar het goede nieuws

de volgende maanden zullen duurdere maanden worden mede door de verhuis
kosten verhuiswagen
installatie internet
aankopen van voedingsvoorraden en andere
zoals ik deze maand een (vind ik zelf) mooie kapstok gekocht heb


kleren heb ik er zelf aangehangen ;)
ook heb ik de stukadoor betaalt voor zijn geleverd werk , wat toch zo'n 4000 euro was

de spaarstanden zijn aangepast , evenals de hypotheek ,
de energie en dergelijk zal ik in de loop van de week aanpassen

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021