meevallers : een goede start

deze maand heb ik al mooi verdient aan online onderzoeken bij verschillende test-pennels zoals dat heet ,

zo heb ik al
- een ikea cheque van 10 euro ontvangen deze maand (deze was wel al bestelt in december)
- een cadeau cheque van eveneens 10 euro ontvangen (en direct gebruikt bij een doe het zelf zaak)
dit door onderzoeken in te vullen en de punten te ruilen

ook was ik deze maand uitgenodigd om me te doen aan een groepsgesprek over tv kijken en daar heb ik in totaal 50 euro voor gekregen in contant geld (vroeger waren het waardebonnen )

het groepsgesprek ging over tv kijken , het was zeer gezellig we waren met 6 en 2 onderzoekers die alles opschreven ,de broodjes en de dranken waren ook mooi meegenomen persoonlijk vind ik dit een mooie beloning voor een gesprek van 3 uur en een kleine huistaak

die huistaak hield in dat je noteerde wat je de afgelopen 5 dagen heeft geïnspireerd of was opgevallen

hierbij moet ik wel zeggen dat het mij € 8.20 heeft gekost om op de bestemming te geraken , alleen jammer dat de controleurs kranten lezen ipv tickets te controleren , zonde van mijn geld (!!)
dus hou ik aan dit onderzoek 41.80 over

nog een meevaller kwam van elektrozaak "van den borre"  ik heb voor nieuwjaar mijn moeder een nieuwe gsm gekocht en nu zag ik deze op hun website 2 euro goedkoper staan
nu heeft deze elektrozaak 10 garantie's zoals ze die noemen en 1 daarvan is de laagste prijs garantie die inhoud

" Zelfs na aankoop blijven we garanderen dat u de laagste prijs hebt betaald. Want als u binnen de 30 dagen na aankoop, en in een straal van 20 km rond uw Vanden Borre winkel, hetzelfde toestel tegen een lagere geafficheerde prijs zou zien, aan dezelfde servicevoorwaarden, dan betalen we u het verschil terug. Deze garantie geldt zelfs indien u de lagere prijs in een Vanden Borre winkel zou zien. U dient gewoon online uw aanvraag tot terugbetaling in en het verschil wordt teruggestort op uw bankrekening of via een waardebon."

dus heb ik het online formulier voor terug gave ingevuld ,met het gedacht dat ik een vriendelijke "neen je krijgt niets terug" email ging krijgen

maar enkele dagen geleden zat er in de post een waardebon van 2 euro , ik had er niet meer op gerekend

hopelijk heb ik nog wat meevallers dit jaar :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021