herfinanciering: opnieuw?

het lijkt erop dat ik misschien mijn herfinanciering opnieuw mag indien

dit komt omdat de bank ineens het dossier niet wil afhandelen zonder nieuwe schuld/saldo verzekering
eerst kon dit wel en kon ik mijn formulier van de nieuwe schuld/saldo verzekering later binnen brengen , dit kan nu om een of andere rede niet meer ,dus heb ik aan mijn verzekeringsmakelaar gevraagd om dit zo snel mogelijk te doen maar blijkbaar is dit niet mogelijk.
het dossier zou naar het hoofdkantoor moeten (waarom moet alles toch naar dat hoofdkantoor)

moest ik de verzekeraar zijn : ik zou blij zijn omdat de verzekerde schuld sneller daalt en dus ook her risico

moest ik de bank zijn : ik zou het dossier in orde maken ,omdat de "oude" schuld/saldo voor een hoger bedrag is afgesloten

ik kan maar hopen dat alles voor 31/12/14 in orde komt ,laat ons hopen

om toch positief af te sluiten heb ik de indeling van de blog wat duidelijker gemaakt en de bijhorende pagina's een update gegeven

- spaarstanden hernoemt naar mijn spaarvarkentjes
- vaste lasten hernoemd naar mijn vaste lasten en een grondige update van mijn vaste lasten gegeven
- wie ben ik hernoemt naar "wie wat waarom" en dit ook geupdate

- wat als dit heb ik weggelaten opdat deze niet meer up to date was


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021