10000 maal bedankt

bij deze wil ik jullie bedanken om mijn blogje ondertussen al 10000 keer te bezoeken

ik had nooit verwacht dat ik ooit aan dit getal zou komen

om jullie te bedanken heb ik bloglovin toegevoegd aan de zijkant van deze blog en zal ik proberen deze altijd onderaan toe te voegen aan een bericht
of is er een mogelijkheid om dit automatisch te doen ?
zo is het nog makkelijker om mij te volgen ;)

voor de komende weken ben ik van plan om eens grondig naar de jaaruitgaven te kijken en zo een overzicht te maken van welke kosten wanneer terug komen

dit doe ik omdat ik deze maand bijna een factuur (die ik 2 maand geleden gekregen had) uit het oog verloren had , gelukkig stond deze ook in zoomit en kreeg ik een bericht dat de betalingstermijn bijna verlopen was

bij deze sluit ik dit 50ste berichtje af volgen kan via rss
of bloglovin
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021