miskoop

vandaag heb ik verschillende dingen naar het containerpark gebracht , hieronder zat dus een van mijn (weinige) miskopen ,namelijk een duwmaaier om mijn gras af te doen, deze is minder dan 1 jaar meegegaan en het is toch veel meer moeite om je gras af te doen of ik had gedacht ,dus voor de prijs van +-50 euro

ik had dit gekocht in het begin toen ik ging verhuizen en ik dacht , dit is goed voor het milieu en voor mijn portemonnee (begin van het consuminderen) maar hierbij heb ik wel geleerd dat het soms beter is wat meer uit te geven dan te weinig

ondertussen heb ik een elektrische grasmaaier en deze gaat stukken beter dan dit duwmaaier


wat heb jij al eens mis gekocht en hoe heb je het opgelost

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021