overzicht augustus

nog enkele dagen en augustus is voorbij ,
deze maand heb ik toch nog extra kunnen sparen in totaal zo'n 275 euro over verschillende rekeningen (zie overzicht van de spaarrekeningen)

voor de hypotheek is er niet echt iets verandert er gaat nu op 1 september gaat er 177.19 af waardoor de nog openstaande schuld op 79228,47 (zie overzicht hypotheek) wat je kan zien is dat de rente die ik bespaar door vervroegd af te lossen flink begint op te lopen

ook heb ik de afrekening gekregen van de belastingen waarin staat dat ik zo'n 300 euro terug krijg
mede daardoor begint het weer te kriebelen om nog een extra aflossing te doen , daarover later meer

hopelijk gaat de maand september even goed als augustus zonder tegenslagen of onverwachte uitgaven

ook denk ik er eens aan op de site een ander uiterlijk te geven omdat ik merk dat er mensen de dynamische weergave niet echt kunnen smaken ..

tot daar deze kleine update

ik wens iedereen een voorspoedige septembermaand 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021