883,68 euro

883,68 euro ... neen dit is niet de nieuwe hypotheek of een of andere lotto winst maar het maandloon van vorige maand , dit bedrag is zo laag omdat ik in juli heel veel verlof had en daardoor minder betaald krijg , het is dus goed opletten deze maand met wat ik doe , al heb ik een klein potje met reserve en ook nog enkele bonnen die ik hou voor maanden zoals deze waar ik in de meeste winkels kan betalen 

kosten die zeker moeten betaalt worden
hypotheek : 446.38
pensioensparen : 60 
brandverzekering :29
energie : 142.75
internet 26

dat is dus totaal dus 704.13

dus schiet er van mijn 883.68 nog 179.55
daarvan moeten nog boodschappen gedaan worden 
ook ga ik deze maand nog naar blokken (spelprogramma ) kijken waarvan ik de trein betaal en iets te eten ter plaatse voor 2 personen , mijn mama is zot van het programma (en de presentator ;))
ook nog een telefoonkaart van 10 euro al probeer ik dit zo lang mogelijk uit te stellen , we zien wel waar we landen 

hopelijk komen er deze maand geen extra onverwachte facturen binnen 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021