opruimen-kringloopwinkel

nadat ik al heel lang besloten had om veel spullen naar de kringloopwinkel te brengen is het er eindelijk van gekomen om de spullen te verzamelen en in zakken en dozen te steken , ik had niet gedacht dat het nog zoveel ging zijn , het zijn eigenlijk spullen die niet verkocht geraakte via de rommelmarkten enz ...

dit was het resultaat toen ik vertrok naar de kringloopwinkel



genoeg materiaal om te vervoeren en dit was nog niet alles ik had nog een volle doos met van alles en nog wat staan die ik al aan iemand belooft heb 

maar toen ik aan de kringloopwinkel kwam was deze gesloten doot omstandigheden , dus heb ik alles terug mee en zal ik het een andere keer moeten gaan brengen , wel jammer ik was er anders al van af geweest ...



Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021