ipad mini

sinds enkele dagen heb ik in het bezit van een ipad mini , klein , maar handige tablet computer ,
nu zullen sommige lezers zeggen moest jij nu niet opletten deze maand met je zuurverdiende centjes , ja dat is zo ,maar nu komt het mooie van het verhaal , deze ipad heeft me niets (!) gekost :)

zoals sommige van jullie wel zullen weten doe ik mee aan verschillende onderzoeken en bij een van die onderzoeken heb ik dus deze ipad gewonnen

moesten sommige van jullie soms een geweldige app kennen laat het mij gerust weten :)

ook heb ik deze maand eco-cheques overgekocht 200 euro betaalt voor cheques die 250 euro waart zijn ,ik heb er direct al 60 van gebruikt voor de herstelling van mijn fiets (die dus maar 48 heeft gekost dus)

[voor de niet belgen: eco-cheques zijn cheques die sommige werknemers 1 maal per jaar krijgen als extraatje ,deze kunnen enkel gebruikt worden voor het aankoop van ecologisch verantwoorde materialen en/of diensten ,zoals bv: treinkaarten ,isolatie materiaal , maar ook diepvriezers tv's met eco label A of zuiniger of fietsherstellingen ]

momenteel ben ik druk in mijn huisje aan het werk ,momenteel ben ik aan het isoleren wat toch een taakje is die lang duurt , maar zoals een bekende doe het zelf zaak ooit zij :

wat je zelf doet doe je beter

maar vandaag even een rustdag en wat mensen opzoeken


Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021