Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

 

later dan gewoonlijk hier toch nog een update van mijn beleggingen en spaargelden in de maand juli 

Inleiding:

elke maand probeer ik wat geld op zij te zetten om eventuele tegenvallers nu en in de toekomst op te vangen , ook wil ik minder afhankelijk zijn van het ene inkomen dat ik krijg van mijn werkgever,

hiervoor zet ik een deel op spaarrekeningen (tegenvallers/onvoorziene uitgeven en projecten aan het huis in de directe toekomst

voor de lange termijn zet ik geld opzij via een beleggingsfonds en via zelf gekozen ETF “aandelen”

ook heb ik via verschillende crowdfunding platformen verschillen de projecten lopen die me op termijn een extra zakcentje zouden moeten opleveren.

Wat heb ik deze maand met mijn geld gekocht/gespaard?

Deze maand heb ik het volgende met mijn geld gedaan:

  • deze maand is er in totaal 300 euro naar de spaarrekeningen gegaan , dit brengt het totaal op de spaarrekeningen op 25000 euro

  • op mozzeno heb ik 400 euro bijgelegd en brengt het totaal op dit platform op 17800

  • bij look&fin heb ik 200 euro in 1 project belegt,

  • bij lendahand is er in totaal 600 euro bijgelegd verdeeld over 6 projecten totaal op dit platform komt op 3800 euro

  • op het platform winwinner en ecconova heb ik deze maand geen project gesteund

  • ook heb ik bij de de fondsen en (coöperatieve-) aandelen in totaal voor 0 euro belegd

in totaal heb ik deze maand voor 1500 euro gespaard/belegd

een volledig overzicht van waar ik geld in gespaard/belegd heb kan je hier vinden,

een overzicht wat deze projecten me hebben uitbetaald aan rente/dividend kan je hier vinden

deze maand is er geen extra aflossing gebeurt

Wat wil ik volgende maand doen?

Voor de maand (augustus) zou ik graag terug geld investeren via mozzeno

en via lendahand graag voor zo’n 300 euro..

wat aandelen en eft’s betreft heb ik deze maand geen plannen

disclaimer:

alles wat ik hierboven vermeld heb is een persoonlijke mening over de zaken en dit is zeker geen beleggingsadvies. Rendementen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Beleggen in bovengenoemde projecten hebben een bepaald risico en je kan je inleg gedeeltelijk of volledige verliezen

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Passief inkomen van april 2021