maart --> vandaag

zoals vele van jullie al zullen gemerkt hebben post ik niet zo veel meer over mijn financiële situatie dit omdat deze niet echt veranderd .

momenteel heb ik mijn pensioensparen van 1270 al volgestort en hoef ik hier niet meer naar te kijken.

nu heb ik deze maand een deel van een erfenis gekregen (moest eigenlijk al jaar eerder in orde geweest zijn) daardoor had ik nog niet veel vooruitgang geboekt en heb ik grote beslissingen (nieuw dak of iets voor het huis) uitgesteld tot ik wist wat ik juist zou ontvangen.

nu heb ik mijn bedrag gekregen en deze ga ik verdelen onder investeren (1115) en deel voor een extra aflossing op de hypotheek (4650) hierdoor zal het maandbedrag van 413.57 naar +/- 350 zakken wat op zich toch een mooie besparing is op de maandelijkse uitgave.  ook is er een deel naar de spaarrekening gegaan. +/- 5800 euro.

ook heb ik nood aan een nieuwe bureau (mijne valt letterlijk uit elkaar) een een kleerkast ,deze van mij is nog een kast van de vorige bewoner en is eigenlijk te groot (inderdaad te groot!) en ook is de indeling (onbestaande) niet goed voor mij

hierdoor heeft alles een doel gekregen en wacht ik nu op de bank met de juiste aflostabellen met de juiste gegevens.

over de hypotheek zal ik later nog eens een update posten , omdat ik mijn doel die ik gesteld had volledig gehaald zal hebben.

ook mijn doelstelling over het passief inkomen is al gehaald en daar ben ik blij om

Reacties

  1. Goededag !! Ik ben darlington paul, werk als een gerenommeerde, legitieme en geaccrediteerde geldleningsmaatschappij. Ik wil dit medium gebruiken om u te informeren dat we betrouwbare hulp bieden aan de begunstigde, aangezien we graag een lening aanbieden tegen een rentetarief van 2% aan betrouwbare individuen. Via: whatsapp (+33758440171) en (darlingtonhelp@gmail.com) Geleverde diensten omvatten: * Woningverbetering * Uitvindersleningen * Autoleningen * Schuldconsolidatielening * Kredietlijn * Tweede lening * Zakelijke leningen * Persoonlijke leningen * Internationale leningen. Schrijf alsjeblieft terug als je geïnteresseerd bent. Na reactie ontvangt u een aanvraagformulier voor een lening om in te vullen. (Geen sociale zekerheid en geen kredietcontrole, 100% gegarandeerd!) Ik kijk ernaar uit om u van dienst te kunnen zijn. U kunt contact met mij opnemen via whatsapp (+33758440171) e-mail:darlingtonhelp@gmail.com Met vriendelijke groet, darlington paul

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Do you need a quick long or short term Loan with a relatively low interest rate as low as 3%? We offer business Loan, personal Loan, home Loan, auto Loan, student Loan, debt consolidation Loan etc.. no matter your credit score.
    Personal Loans (Secure and Unsecured)
    Business Loans (Secure and Unsecured)
    Consolidation Loan and many more.

    Contact US for more information about Loan offer and we will solve your
    financial problem. contact us via email: muthooth.finance@gmail.com
    Phone number: +917428831341 (Call/What's app)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021