overzicht februari en maart

de maanden februari en maart zijn op financieel vlak gewone maanden zonder dat er speciale dingen gebeuren , toch kon ik geen volledig overzicht geven vorige maand omdat ik problemen had om in te loggen op de spaarrekeningen (mijn eigen fout) zo was het moeilijk om de juiste bedragen aan de zijkant te melden , eenmaal dit in orde was pakte de corona-crisis ons hart aan , dit is op financieel gebied voor mij nog niets negatiefs aangezien ik in een supermarkt werk en dit voor ons lange en moeilijke dagen zijn geweest..

wat de hypotheek betreft is er in de maand februari en maart telkens 413.58 van de rekening gegaan
voor de maand februari was dit 361.93 aflossing en in maart was dit 362.58 aflossing hierdoor zakt de hypotheek naar een bedrag van 28288.49 (in april zakt deze onder de 28000 euro!)

ik plan dit jaar (eerder naar het einde van het jaar) nog een extra aflossing te doen.

wat de spaarrekeningen betreft is er niets spectaculairs gewijzigd in februari kwam er in totaal een 110 euro bij op de spaarrekening en in maart zal dit in totaal 60 euro bij

het grote verschil zit met het geld op mozzeno daar kwam in totaal een 1600 euro bij.. dit wil ik nog een tijdje volhouden tot dat de rente voldoende is om te herinvesteren (sneeuwbaleffect is al te zien in de grafiek..)

ook het pensioensparen gaat goed vooruit ik heb gisteren nog een extra storting gedaan hierdoor moet ik nog maar 500 euro storen en dit is dan gedaan voor dit jaar (laatste storting waarschijnlijk in mei of juni) hierna kan ik het geld gebruiken voor extra aflossingen ....

ik pas deze gegevens aan op de site zodat jullie een beter overzicht hebben ....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021