1ste doel van 2019 gehaald

niet onverwacht dat ik mijn eerste doel van het jaar al gehaald heb , ik probeer deze altijd direct te doen

Welk doel heb ik dan gehaald , het doel dat ik gehaald heb is 1260 euro storten in mijn pensioenfonds hierdoor krijg ik in 2020 al een belastingkorting van 315 euro , daar heb ik blij om

ook zijn de rente's op de spaarrekeningen gestort en zal ik deze aanvullen tot het bedrag mooi op 100 is afgerond
hierdoor komen de spaarrekeningen op 5600 (hier had ik 3.95 euro rente ) en 6100 (hier had ik 2.1 euro rente )

Nu wachten hoeveel loon ik krijg (volgens onze regering gingen we meer verdienen , ik wacht daar nog altijd op :))

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021