aflossen loopt vertraging op

nu ik goed op weg ben met het aflossen van de hypotheek , heeft de bank de procedure die ik dien te volgen aangepast

Vroeger hoefde ik enkel een email naar de bank te sturen met het bedrag dat ik wilde aflossen en wanneer ik dit wilde , vanaf deze maand moet ik het geld naar een bepaalde rekening storten
Van het bedrag dat ik stort bepalen ze de kosten en de rest wordt aflossing , zo is het al moeilijker te bepalen hoeveel ik uiteindelijk zal aflossen , maar dit op zicht vind ik nog niet zo erg moest het niet zijn dat het al zo lang duurt voor deze verwerkt wordt , ik heb de betaling op deze rekening de 5de november gedaan , tot op vandaag is er nog steeds niets verrekent en weet ik dus niet hoeveel ik afgelost heb (van de 650 die ik gestort heb) en wat het maandbedrag zal zijn

volgens de bankmedewerker is deze verwerkingstijd normaal , al duurde het vroeger niet meer dan enkele uren voor deze verwerkt was , dus hoe sneller ik van de hypotheek af ben hoe sneller ik van die vervelende bank en hun regels af ben...

Reacties

  1. Wat vervelend dat het nu langer duurt. Elke "verbetering" hoeft niet beter uit te pakken bij een bank.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021