de lande weg van herfinancieringing

omdat mijn herfinanciering toch al zo lang duurde stuurde ik nog een mail naar mijn makelaar om hem eens te laten navragen hoe het nu zit met de papieren van  de schuldsaldo verzekering

de makelaar heeft navraag gedaan bij de verzekering en wat blijkt

het papier waar ik al bijna 2 maand op wacht bleek al naar de bank zelf te zijn gestuurd (tegen de afspraak in)
dit gebeurde al op 22 april

daarom heb ik mijn bank gecontacteerd om na te vragen of ze dit papier hebben ontvangen en waarom de herfinanciering nog niet was doorgevoerd

bleek dat de verzekeraar en de bank een andere ingangsdatum hadden en dit nu onderling aan het regelen zijn , dit zou volgens de bank binnen 14 dagen moeten rond zijn

ik had van (zowel de verzekeraar als de bank) meer info gekregen omdat ik maar aan het wachten was op dit document

zoals ik in vorige post al melde zal ik de berekeningen nog posten indien deze na meer dan 2 maand in orde zou zijn

zie ook:
http://bespaarvarkentje.blogspot.be/2016/04/2de-herfinanciering-deel-1.html



Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021