goede zaakjes

ik heb deze week al enkele goede zaakjes kunnen doen en daar ben ik blij om

zo heb ik bij ecopouwer kunnen profiteren van een nieuwe kennismakingsactie
namelijk:

1 palet pellets (65 zakken van 15 kg)
voor de prijs van 199 euro ipv 296 euro
dit is een winst van 97 euro per pallet , ik heb er 3 bestelt
zo is mijn voorraadje voor komende winter al zeker
ik betaal dus maar 3.06 euro per zakje
de laatste keer dat ik aan een groepsaankoop meegedaan heb was dit 3.60

gisteren ben ik om mijn dagelijkse boodschappen geweest en de was capsules stonden in promotie namelijk -40% bij aankoop van 6 , maar zowel ik als mijn zus hadden interesse voor deze actie maar 6 was toch wat veel , dus hebben we elk 3 genomen maar op 1 rekening gezet

de prijs per capsule was 13 cent ,wat een stuk minder is dan de 23 cent die er eerst stond

vorige week had ik 2 lotjes gekocht voor een tombola van onze kaarters club en ik heb een prijs gewonnen

een hammetje van ongeveer 1.5 kg wat niet slecht is om voor 2 euro lotjes te kopen :)

vandaag ben ik dan de papieren van de herfinanciering gaan tekenen , nu is het afwachten tot de papier van de levensverzekering in orde is en dit kan een tijd duren heb ik ervaren bij de vorige herfinanciering

indien alles in orde is zal ik de berekeningen haarfijn op de site zetten

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021