week 17

door een staking bij de nmbs (de spoorwegen) heb ik deze week meerdere malen thuis bij de mama moeten eten en is mijn boodschappen lijstje heel erg kort voor deze week

Week 17 2015

aantal wat eenh. Prijs totaal




3 franchipane 0,56 1,69
2 conflex 1,79 3,58
2 Room 30% 0,45 0,90
0,00% korting





totaal 6,17

vandaag ben ik naar ikea geweest en heb enkele dingen gekocht voor het huis

zo heb ik stang gekocht en in de kast gehangen zodat mijn keukenhanddoeken mooi weg zitten

ook heb ik een snijplank gekocht  
en een wc "meubeltje" voor de wc rollen op te hangen 
ook heb ik een wc matje gekocht voor mijn mama en ik ben 
in totaal maar 2.96 euro kwijt omdat ik nog 3 kaarten van 10 euro liggen had 

volgende week heb ik maar 3 dagen te werken en dan zit deze maan er ook weer bijna op ...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021