nog enkele dagen ...

en dan is deze maand voorbij en financieel ben ik daar niet rouwig om
door het aanschaffen van een treinabonnement van meer dan 800 euro , had ik deze maand niet zoveel te besteden en ik wou niet aan mijn spaargeld komen
dit is gelukt , maar niet zonder moeite
zo blijft er op zichtrekening 1 (waar het loon toekomt en de hypotheek afgaat) staat nog 432.51 ,dit is net evenveel als de hypotheek die eraf gaat op 1 april , dus het beschikbaar saldo is 0,00

op de 2de zichtrekening is nog 3.57 euro beschikbaar

dit komt omdat ik een waardebon van 5 euro aan iemand heb kunnen verkopen voor 5 euro ,waardoor ik dus mijn kippeneten kon betalen anders had ik 1.43 euro te kort gehad en de kipjes moeten eten

door de kipjes heb ik deze maand al voor 6 euro eitjes kunnen verkopen
ook heb ik deze week een bon van 5 euro gewonnen bij een onderzoek en 10 euro met gespaarde punten ,deze heb ik donderdag direct nodig gehad om mijn boodschappen te betalen
mede hierdoor en omdat ik gisteren 2 euro en 2 cent gevonden heb beschik ik nog over 11.72 in cash

ik ben heel erg blij dat ik geen geld van de spaarrekening heb moeten gebruiken en ik hoop dit volgende maand ook niet te doen (met uitzondering van de kosten voor mijn koel/vries combinatie die ik gekocht heb )

het was lang geleden dat ik zo heb moeten berekenen hoe en waar ik mijn geld ging besteden

nu heb ik via een groep op facebook een gratis kookpotje kunnen bemachtigen , ik ben daar heel erg blij mee :)

nu nog verder aftellen naar de "grote" dag van de verhuis
daarvoor ben ik nu naar allerhande huishoud tips en kooktips en andere handigheden voor mensen die alleen wonen :)

heb je zo'n tip? , goede website laat het gerust weten ...

Reacties

  1. Ik kan ook niet wachten tot het einde van de maand, hier was het ook niet echt een succes deze maand ;(

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021