extra aflossing (aanvraag)

vandaag eens genoten van samen met de mama eens naar sfeer te gaan (sfeer is een beurs voor binnen en buiten inrichting) eens lekker gegeten enz

ook heb ik dit weekend een extra aflossing van 700 euro aangevraagd aan de bank ,hopelijk lukt het nog deze maand zo dalen de lasten al in april ,ik gok dat de lasten tussen de 3.50 en 4.00 zullen dalen

daardoor zit ik eigenlijk al heel dicht bij mijn doel van 1500 euro extra aflossing dit jaar (1450 om juist te zijn)
en het is waar ....

eenmaal je begint met aflossen dat het een verslaving is ,daardoor zoek ik overal kleine besparingen om toch aan mijn bedragje te komen

ook merk ik dat mijn blogje al meer dan 2000 keer bekeken is , daarvoor wil ik jullie bedanken

ik wens iedereen nog een toffe zondag en een goede werkweek

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021