nieuwe rekjes

ik heb met het geld dat ik gekregen heb voor kerst mijn nieuwe rekjes gekocht (wat ook de bedoeling was) ik had uitgerekend dat ik er 4 nodig had wat zou neerkomen op (4X34.95) 139,80 euro waarvan 19,80 uit eigen zak aangezien ik 120 gekregen heb, maar net deze week deed een van de doe-het-zelvers een promo actie waardoor een rek slecht 27.95 koste (besparing van 7 euro per rek (!)) waardoor ik zelf nog een beetje geld van mijn kers avond overhoud
een kleine 9 euro ...

deze namiddag heb ik de 4 rekjes in een gezet en staan ze in het "pellet kot" deze week de 125 zaken met pellets (die een beetje overal in huis liggen) in de rekken leggen

ook vandaag (zondag) mijn energie standen van mijn toekomstige thuis opgeschreven
ik hou deze bij op de site http://www.energieid.be
en ook mijn huishoud boekje met in en uitgaven verder ingevuld , maar hier is alles zoals verwacht

wat hebben jullie gedaan vandaag ?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021