toch nog een 3 de aflossing van 2017 in aantocht

gisteren heb ik een e-mail naar de bank gestuurd om een extra aflossing van 550 euro aan te vragen

hiermee hoop ik terug de draad op te pakken van de extra aflossingen zodat mijn schuld zo snel als mogelijk bij de 0 aankomt

zoals je aan de zijkant van de blog kan zien heb ik (met de aflossing van mei : namelijk 315.15 euro)
al over de helft van mijn doel die ik me gesteld had voor dit jaar

ik heb nu al afgelost 4689.16 hierbij moet nog de 550 euro bijgeteld worden wat het totaal zal brengen op
5239.16 (van de geplande 8800)

omdat 1 mei een feestdag is en de banken gisteren (allee sommige bediende , juist degene met mijn hypotheek dossier) niet werkten weet ik niet juist wanneer de extra aflossing verwerkt zal worden ik hoop op 2 mei


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021