nieuwe lampen

deze week heb ik eens nieuwe lampjes gekocht in de weba  namelijk deze


deze lampen zijn voorzien van led lampen
ik heb deze al geplaatst en deze geven meer licht dan de vorige spaarlampen die hier al hangen

de lampen hebben een vermogen van 5.5 watt
deze geven elk 350 Lummen licht

ik heb voor deze lampen in totaal 151.50
euro betaald

ik was al lang opzoek naar nieuwe lampen ik ben blij dat ik er eindelijk gevonden heb

in verband met de papieren van de schuldsaldo verzekering heb ik nog steeds niets vernomen het begint me toch wel heel erg lang te duren ik hoop dat ik het nog voor het einde van deze maand de     documenten terug heb

    het tv experiment heeft de week overleeft , ik heb deze week mijn abonnement op de tv hernomen

  ik heb deze week ook enkele betalingen mogen ontvangen van onderzoeken deze worden gestort op   de rekening die bedoelt is om de laatste maanden van de hypotheek af te lossen








Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021