eerste aflossing 2015

ik heb vrijdag een e-mail gestuurd naar de bank om mijn eerste extra aflossing aan te vragen
van 600 euro , dit zal een besparing opleveren van ongeveer 3 euro gok ik

ik hoop dat het nog lukt om dit deze maand door te voeren maar normaal was dit geen probleem

ik vrees ook dat dit de laatste aflossing zal zijn omdat er een verwachte onverwachte kost zich ga voordoen ,

klinkt misschien raar ,maar ik ga het eens proberen uit te leggen

vrijdag heb ik een brief gekregen van de stad waar ik ga wonen met de mededeling dat ze de straat opnieuw gaan aanleggen (wat nog geen 10 jaar geleden al gebeurt is) hierdoor moeten ze van Europa voorzien dat er gescheiden rioleringen voorzien worden voor het scheiden van afvalwater en regenwater waardoor ik dit ook moet voorzien ,wat nu niet het geval is omdat dit een ouder gebouw is ,ik ga zo snel mogelijk naar de stadsdiensten gaan om te vragen wat ik juist moet voorzien en wat niet ,het positieve is wel dat de stad een deel van de kosten terug betaalt maar de tijd die je krijgt om dit te voorzien (7 maand) vind ik heel weinig vooral voor mensen met lagere inkomsten

ik hoop dat dat een regenput voorzien genoeg is om aan deze regels te voldoen , zo kan ik dit water nog gebruiken voor wasmachine ,wc en kuisen ...;

later meer hierover ...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021