aanvraag verstuurd

de email met de aanvraag voor de extra aflossing (€ 1650) is vertrokken naar de bank.
Ik hoop nog tegen het einde van volgende week een antwoord te krijgen met wat de kosten zijn voor deze extra aflossing en wat het nieuwe maandbedrag zal zijn ,

hierover zal ik natuurlijk in een volgende post op terug komen

ook heb ik gisteren een klein zaakje gedaan ...

ik ga nogal graag naar de cinema en gisteren zag ik in een zoekertjestaan met een mooi aanbod

namelijk

2 filmtickets voor maar 10 euro

terwijl het gewone tarief 10.15 is per ticket ..dit maakt mijn weekje toch goed... 

nu dit weekend ergens de friste opzoeken ,want met tempraturen van ongeveer 30 graden is het voor mij toch net iets te warm ...

ik wens iedereen een goed weekend en geniet van het weer

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021